יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

גלאם גורו | אוקטובר 2016

גלאם גורו יצאו החודש עם קופסה משמחת במיוחד לכבוד תקופת החגים. כבר בהצצה ראשונה בתמהיל הקופסא שמחתי לגלות מגוון מוצרים מכובד הכולל איפור, טיפוח, בישום ואפילו לק. אך גולת הכותרת בקופסה הנוכחית היא ללא ספק שיתוף הפעולה עם מותג התכשיטים Ophalia.




צמיד טניס | Ophalia

לאחר חיבור מוצלח למותג התיקים לסטר בקופסה הקודמת, שמחתי לראות שגלאם גורו ממשיכים עם המוטיב, והפעם בדמות תכשיט מפנק לכבוד החג. קלעו בול.

משיטוט באתר של חברת התכשיטים Ophalia, אפשר להתרשם כי מדובר בחברה המתמחה בתכשיטי כסף וציפוי זהב בעלי קו נקי ועיצוב עדין. מאחר ולא הכרתי את המותג לפני כן, ממש הסתקרנתי לקבל את צמיד הטניס שבחרתי.
הצמיד שהגיע בפועל מאוד דק ועדין ולזרקונים המשובצים בו יש נצנוץ בוהק ויפה. סגירת הפטנט שלו גאונית בעיניי. משיכה קטנה בחישוק המובנה בצמיד מקטינה או מגדילה אותו לפי הצורך. בתור אחת שכל הצמידים בכל חנות תמיד גדולים עליה, כיף לקבל צמיד שאני יכולה להתאים בדיוק ליד הקטנה והצרה שלי ללא צורך לבקר אצל הצורף.
אני כבר יכולה לדמיין את הצמיד משתלב מצויין עם שמלת החג הלבנה שלי, טבעת עדינה ומניקור ביתי בחסות הלק פאני-באני של OPI.


ליפגלוס | קרליין


שפתון במרקם גלוס מסדרת Color Gloss. זו סדרת גלוסים חדשה יחסית של חברת קרליין שעברה לאחרונה מיתוג מחדש. עיצוב השפתון בצורה עגולה ובטיובה שקופה דמויית מבחנה נותנת לשפתון מראה אדג'י וחדשני. אהבתי.
ע"פ החברה הסדרה מכילה תמציות שמנים טבעיים להענקת לחות לשפתיים ואינה מכילה פארבנים.
יש בסדרה סה"כ 15 גוונים. אני קיבלתי את גוון מס' 313 שהוא גוון סגלגל מטאלי. בפועל גלוס בכלל וצבע סגול בפרט זה פחות כוס התה שלי, ואני נוטה ללכת על צבעים יותר לבישים ויום-יומיים, אבל אני מניחה ששווה לנסות לצאת מהקופסה מדי פעם. אשמור אותו לערב מיוחד.



לק| ANNY


בקופסה שיצאה באפריל כבר היה לק מוקטן של ANNY, שהתברר כמוצלח מאוד ושרד על הציפורניים שלי שבוע שלם ללא צ'יפ אחד, כך ששמחתי לראות שהפעם קיבלנו לק בגודל מלא. אני אוהבת מאוד את הלקים של ANNY. הפורמולה סמיכה ומצויינת והעמידות כאמור- מעולה.
אני קיבלתי את גוון Angel Of My Heart במס' 512. צבע הזהב האולטימטיבי. מחכה כבר לנסות אותו. 


מיי גוף מבושמים | SPRING 


מיי גוף המשמשים על תקן בושם קליל. אני קיבלתי את הניחוח 'סיישל פרש', לפי תיאור החברה זהו ניחוח לימוני עם תת תוים של אמבר ועצים לבנים. בפועל מדובר בריח רענן שלדעתי מזכיר ריח יותר פרחוני מאשר הדרי. אני בהחלט רואה את עצמי מאמצת אותו.
מיי הגוף מגיעים בבקבוקון פלסטיק חמוד וקטן כך שאשפר לזרוק אותו בתיק ולרענן במהלך היום בלי לחשוש שהבקבוקון ישבר. כמו כן, העיצוב הנקי של המוצר מעניק לו נקודות זכות נוספות. 



CLINIQUE | Superdefense


קרם לחות יום יומי לפנים בעל מקדם הגנה 20SPF. ע"פ החברה הקרם מבטיח לשמור על עור רווי בלחות לאורך כל היום תוך כדי הגנה מפני נזקים עתידיים. המרקם נעים ונספג טוב אך יש לו ריח שמזכיר מקדם הגנה קלאסי, שזה פחות רצוי.
הקרם הגיע בגודל נסיעות של 7 מ"ל כך שאפשר להתרשם מהמוצר ולהחליט אם לרכוש. 



PAYOT | Cleanser


מסיר איפור דו פאזי לעיניים ולשפתיים.  המוצר מכיל תמציות תה ומיועד במיוחד לעיניים רגישות, כך שהפורמולה לא מגרה את העיניים גם בעת הסרת איפור עקשן. כמו כל מסיר איפור דו-פאזי, יש לנער תחילה את הבקבוק בטרם השימוש.
הבקבוק הקטן הזה שמכיל 30 מ"ל יהיה נהדר לי לנסיעות. חברת פאיו ידועה במוצרים המצויינים שלה ואני מאוד שמחה לראות מוצרים מסוג זה בקופסה.


AVENE | Ystheal


דוגמית בגודל 5 מ"ל של תחליב אנטי אייג'ינג מבית חברת אוון הצרפתית. זהו תחליב טיפולי אשר נועד למריחה בלילה, לפני השינה, על הפנים והצוואר על מנת להאט את הזדקנות העור. התחליב עושה זאת ע"י זירוז חילוף שכבת התאים בעור, שגורם לפילינג עדין מאוד. 



MOSCHINO | Fresh 


מינאטורה של הבושם המפורסם של המותג. צורת הבקבוק גימיקית אבל חמודה. אין לו ריח פרשי של ניקיון כפי שהייתם מצפים, אלא ריח פרחוני קליל, כזה שאני בטוחה שיקלע לטעמן של הרבה בנות. אני מצרפת אותו אחר כבוד לאוסף המיניאטורות שלי. 


לסיכום, אהבתי במיוחד את הלק בגודל המלא של ANNY ומסיר האיפור של PAYOT. כמו כן שמחתי לגלות את מיי הגוף המבושמים של ספרינג ואני סקרנית לגלות אילו ניחוחות נוספים יש למותג להציע.
מבחינת המחיר- לאחרונה השוק מוצף בקופסאות יופי הנמכרות ב150 ש"ח ומעלה, כך ששמחתי לראות שגלאם גורו שומרים על מחיר נמוך, ועדיין משלבים חברות איכותיות, ומוצרים מוקטנים בגודל מכובד שמאפשר התנסות אמיתית.
למבחר התכשיטים שאפשר לרכוש עם הקופסה: https://goo.gl/00s7bK
לקופסה שאני בחרתי:  https://goo.gl/fnsUfR


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

תגובה 1:

  1. תודה על ההמלצות, המוצרים נראים מהממים! עכשיו נשאר רק לקנות ולבדוק חח
    תודה על השיתוף!

    השבמחק