יום ראשון, 24 באפריל 2016

קופסת גלאם גורו | אפריל

במותג גלאם גורו נתקלתי לראשונה לפני מספר שנים, כשתחום קופסאות היופי בארץ היה בתחילת דרכו. באותם ימים אוסף האיפור שלי היה מצומצם (כן, היתה תקופה כזו בהיסטוריה), והרעיון של קופסת הפתעה חודשית קסם לי. הייתי מחכה בסקרנות לפתוח את הקופסא ולגלות מוצרים חדשים ומותגים שטרם הכרתי. 
מאז הרבה מים עברו בנהר ויצאו קופסאות רבות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. התנסות העבר שלי עם גלאם גורו הייתה חיובית. במיוחד זכור לי לטובה שירות הלקוחות המתחשב, לכן שמחתי לראות שהם עושים קאמבק.



הקופסה הפעם בקונספט חגיגי לכבוד חג הפסח. החברה מתחייבת כי כל מארז יכיל 7 מוצרים בשווי 300 ש"ח, נשמע מבטיח.
המוצרים הגיעו בקופסת קרטון סגלגלה קשורה בסרט, מעוטרת בלוגו של גלאם גורו.
אז מה יש בקופסה הפעם?




סבון פנים | 'תפוח'



הסבון מתואר כסבון במרקם מוס בריח רימונים. בפועל המרקם דומה יותר לקצף קליל. הניחוח רימוני נעים, מעט מתקתק ומפתיע לטובה. מזכיר לי ממתק מהילדות שלא הצלחתי לזהות. 
התרחיץ מיועד לניקוי והסרת איפור ומבטיח לנקות בעדינות את העור מבלי לייבש אותו. הוא מכיל חומצה לקטית לשיפור חדירת התכשיר לשכבות העור ותמציות רימונים וקמומיל לטיהור והגנה על העור. תרשו לי להיות שטחית ולציין כי הגוון הורדרד של הסבון מעניק לו אקסטרא נקודות אצלי. אהבתי.
מוצר בגודל מלא (150 מ"ל), בשווי 120 ש"ח.


Dive's Lashes מסקרה | PUPA


מסקרה בצבע כחול, בעלת מברשת רחבה להענקת עובי ונפח, למראה דרמטי של הריסים. מסקרות צבעוניות הן לא כוס התה שלי, ולכן המוצר יעבור אחר כבוד לחברה שאוהבת את האיפור שלה כמה שיותר צבעוני. 
גודל מלא (10 מ"ל) בשווי 115 ש"ח. 



מוצרים משקמים לשיער | Marine


מארין היא חברה למוצרי אנטי אייג'ינג לשיער. אני תמיד שמחה לנסות מוצרי שיער חדשים, במיוחד כאלו שמיועדים לשיקום והזנה. השיער המובהר והעייף שלי זקוק לכל עזרה שהוא יכול לקבל.

מסכת קרטין- מסיכה לטיפול עמוק המותאמת לשיער יבש או פגום. למסיכה מרקם לבן וסמיך עם נקודות כחולות. והריח, ובכן זהו כנראה התיאור הכי מוזר לריח של מסיכה ששמעתם אי פעם, אבל יש לה ריח בדיוק כמו של בננות גומי מסוכרות. אבל בדיוק. האמת, זה לא רע בכלל.
גודל נסיעות (150 מ"ל), בשווי 60 ש"ח.
שמפו משקם- שמפו עדין ומזין לשימוש יום-יומי לשיקום וטיפוח השיער. אם נמשיך עם תיאורי הניחוחות המאוד מסויימים שלי- לשמפו ריח שמזכיר את הבושם הקלאסי של קלואי. 
גודל נסיעות (100 מ"ל), בשווי 20 ש"ח.

המוצרים אומנם לא בגודל מלא, אך בגודל שבהחלט אפשר להשתמש בו מספר פעמים לא מבוטל ולהתרשם מהמוצר. טרם יצא לי להיתקל בחברה הזו והמוצרים נשמעים מאוד מסקרנים.


לק | ANNY

המותג ANNY הוא מותג אמריקאי שעשה לא מזמן עליה ארצה. לק זה מוצר שתמיד כיף לי לקבל משום שאני אף פעם לא מרגישה שיש לי מספיק לקים (למרות שהמגירות המתפקעות סוברות אחרת).
הפורמולה מצויינת והמברשת נוחה, כך ששמחתי לראות מוצר כזה בקופסה. אני קיבלתי את גוון Trendy Orchid, גוון סגול קיצי.
גודל מוקטן (6 מ"ל)


 קרמי לחות | PAYOT


במותג פאיו ניתקלתי לראשונה באחת מקופסאות היופי ומאוד אהבתי את המוצרים. זהו מותג צרפתי מוביל המתמחה בפיתוח מוצרים המכילים חומרים פעילים לתיקון בעיות ספציפיות.
סדרת My payot מבוססת על תמצית פרי האסאי ופרי הג'וגי (פרי יער אדום). לפירות אלו סגולות להזנה, חיזוק והענקת זוהר לעור הפנים. 
מתאים לכל סוגי העור.
קרם יום- גודל מוקטן (15 מ"ל)
קרם לילה- דוגמית (4 מ"ל)


תמצית לתיקון וטישטוש פגמים | Lancaster



תמצית לעור פנים צלול וקורן של חברת לנקסטר. לתמצית מרקם פודרתי המעניק לעור מראה מאט ואחיד. הנחת התמצית לפני האיפור מסייעת לטישטוש הפגמים בעור בעזרת פיגמנטים מחזירי אור שבפורמולה. 
אפשר להשתמש בתמצית גם בפני עצמה, ללא הנחת איפור לאחר מכן, על מנת לשפר את מראה העור. 
דוגמית (3 מ"ל).



מחיר הקופסה הוא 79 ש"ח , והיא ניתנת לרכישה באתר. כמו כן, באתר זמינים מוצרי איפור וטיפוח נוספים כגון ספוגית הביוטי בלנדר, מוצרי השיער של אמיקה, קרמים של ויקטוריה סיקרט, ועוד.

בשונה מקופסאות חודשיות, קופסאת חדשה של גלאם גורו יוצאת כל חודשיים-שלושה. אם את בחורה שנהנית להתנסות במוצרים חדשים ולא אכפת לך לרכוש לעצמך הפתעה, זו יכולה להיות חוויה כיפית ופינוק אמיתי. 
לסקרניות מביננו, עם צאתה של כל קופסה חדשה, יהיה ניתן למצוא בבלוג ספויילר של תוכן הקופסה, כך שאפשר להתרשם לפני הרכישה. אומנם מחמיצים את אפקט ההפתעה אבל כך אין סיכוי להתאכזב.
לרכישת הקופסה ופרטים נוספים לחצו כאן
לאתר הרישמי של גלאם גורו לחצו כאן


אהבתן את הקופסה? הייתן רוכשות? שתפו אותי בתגובות.

גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 תגובות:

  1. מאכזב, איזה כיף שלא הזמנתי. תודה על הספוילר!

    השבמחק
  2. איזה יופי! מחכה שהקופסא שלי תגיע כבר

    השבמחק
  3. תבדקי את תוקפם של המוצרים.....

    השבמחק
  4. קופסה נפלאה אהבתי את המוצרים אתן שוכחות שמחירה רק 79 שקל היום סבון לפנים עולה במחיר הזה אני התרשמתי לטובה ואזמין 2 קופסאות

    השבמחק
  5. קופסה נפלאה אהבתי את המוצרים אתן שוכחות שמחירה רק 79 שקל היום סבון לפנים עולה במחיר הזה אני התרשמתי לטובה ואזמין 2 קופסאות

    השבמחק